
Stalo sa Vám, že ste urobili prezentáciu a neboli ste spokojní s jej výsledkom? Mali ste niekedy pocit, že by sa to dalo robiť aj lepšie? Chcete to robiť profesionálne? Tento seminár je žiadaným doplnkom nášho Neuveriteľného seminára o predaji. Je totiž určený predajcom a ostatným, ktorí ho už absolvovali a vo svojej praxi sa stretávajú s potrebou prezentovať svoj výrobok alebo službu pred rôzne veľkým publikom.
Nezáleží na tom, či potrebujete presvedčiť zákazníka a správnosti voľby pre spoluprácu s vašou spoločnosťou alebo hovoríte k svojim podriadeným o nastávajúcich zmenách, či obchodných výsledkoch firmy. Všetci, ktorí sa vo svojej praxi stretávajú s potrebou prednášať pred rôzne veľkým publikom, potrebujú mať istotu a pevné body pri zostavení prezentácie a pri samotnom prednese, pretože hovoriť na verejnosti patrí k najťažším výzvam. Ako teda postupovať?
Predajca firmy, ktorá predáva ekonomické programy, chce získať nového klienta. Osloví ho, stretne sa s jeho zástupcom, zistí jeho potreby a pre zložitosť problematiky mu navrhne prezentáciu pred všetkými kompetentnými pracovníkmi. Je dohodnutý termín prezentácie a predajca má problém:
* Ako si zostaviť obsah prezentácie?
* Ako pripraviť úvod, aby som zaujal?
* Ako prekonať trému na začiatku?
* Ako si získať pozornosť publika?
* Ako prispôsobiť prezentáciu typu poslucháčov a účelu prezentácie?
* Ako sformulovať myšlienku tak, aby ju publikum prijalo?
* Ako urobiť prezentáciu pútavou?
* Ako sa správať a hovoriť na javisku?
* Ako dostať publikum do komunikácie?
* Ako reagovať na poznámky z publika?
* Čo robiť, keď sa dostanem "do úzkych"?
* Ako zvládnuť "vrtáka" z publika a nepríjemné otázky počas prezentácie?
* Čo urobiť, ak sú poslucháči znudení?
* Aká dlhá má byť prezentácia?
* Ako získať spätnú väzbu od publika?
* Ako ukončiť prezentáciu?
* Čo by malo nasledovať po prezentácií?
* Aké sú maniere dobrého pradnášateľa?
Seminár trvá dva dni a po absolvovaní prednášok a aktívnych cvičení účastník, vie zostaviť účinnú prezentáciu a s istotou ju predviesť svojmu publiku. Dokáže dosiah-nuť stanovený cieľ prezentácie – či už je to odovzdať informácie (ako napríklad na firemných poradách), nadchnúť pre nejakú myšlienku (a získať pre ňu súhlas alebo podporu), alebo motivovať publikum ku kúpe prezentovaného produktu či k nadviazaniu obchodnej spolupráce (klasické komerčné prezentácie). Vie pokojne stáť pred skupinou a konfrontovať publikum, je schopný pohodlne prijať pozornosť od publika a rovnako mu ju dať. Dokáže pracovať s realitou svojho publika bez ohľadu na jeho emociálnu úroveň.
Hodnotenia účastníkov:
„Seminár mi poskytol odpovede na väčšinu otázok... Získal som informácie, ktoré pri príprave svojich prezentácií použijem – vytváranie konceptu, úloha prezentácie, význam komunikácie.“ (JH, Bratislava)
„Výborný seminár, na ktorom sa mi páčil hlavne praktický tréning prezentácie...“
(PK, Bratislava)
„Bola som príjemne prekvapená z profesionálneho prístupu školiteľa. Priateľskou formou ma upozornil na chyby... Odnášam si mnoho nových poznatkov.“
(AJ, Bratislava)
Tešíme sa na stretnutie s vami na naj-bližšom seminári „Umenie prednášať a prezentovať“!