Zvládáte všechny pracovní úkoly v dostupném čase a kvalitě? Vyznáte se ve svých prioritách? Dokážete se řídit podle svých cílů? Máte nastavený systém… |
Manažer je zaměstnanec, který zodpovídá za provoz firem a organizací. Jeho pracovní náplň může být rozdílná a na různých řídících úrovních, ale vždy… |
Pracujete s týmem a nevíte, co ještě více udělat pro motivaci vašich kolegů? Jak je lépe motivovat? Navíc k tomu ještě v týmu skřípe předávání… |
Součástí manažerské práce je také naučit se správně delegovat práci na své kolegy v týmu. Delegování je jedna z klíčových aktivit manažera. Správné… |
Jste již zkušený manažer a chcete na sobě stále pracovat? K tomu, aby manažer vedl úspěšně svůj tým, nestačí být pouze specialistou ve svém oboru. Měl… |
Víte, jaké možné systémy hodnocení zaměstnanců existují? Co takový systém firmě přináší? Máte ve firmě nastavený funkční systém hodnocení zaměstnanců… |
Víte, co je vlastně zpětná vazba? Víte, k čemu slouží zpětná vazba? Proč je důležitá zpětná vazba? Máte nastaveny standardy hodnocení vaši lidí… |
Via Sales Via Sales je nástroj pro obchodní ředitele, majitele firem a lidi odpovědné za obchod, který má za cíl rozvoj obchodních oddělení a… |
Via Survey Jde o velmi efektivní nástroj, který je zaměřený na poskytnutí zpětné vazby pro společnosti s více pobočkami, obchodními týmy či… |
Hodnocení pomocí Balance managementu je unikátní v tom, že je založeno na asociaci barev (CWAT - Colour Word Association Technique) a poskytuje tak… |
Firemní kultura je jakýmsi základním stavebním kamenem, na kterém vše ve firmě stojí. Je-li pevně usazen, pak i stavba nad ním je stabilní a odolá… |
V JAKÝCH SITUACÍCH DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT? Mezi některými členy managementu probíhá méně komunikace a spolupráce, což snižuje efektivitu fungování… |
V JAKÝCH SITUACÍCH DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT? Společnost plánuje změnu, do které je potřeba zapojit a motivovat tým. Firmou kolují nejrůznější… |
V JAKÝCH SITUACÍCH DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT? V týmu je napjatá atmosféra, opakují se konflikty. Neprobíhá spolupráce mezi některými členy… |
Koučování či koučink. Slova, která většina lidí slyšela, ale málokdo si dovede pod tím něco konkrétního představit. A přitom jde o přirozenou lidskou… |
Potkáváte se se situacemi jako: nevíme, jaké jsou prodejní priority, nevíme, jak najít nová odbytiště, zasekli jsme se v obchodě, obchod se nikam… |
Manažer je zaměstnanec, který zodpovídá za provoz firem a organizací. Jeho pracovní náplň může být rozdílná a na různých řídících úrovních, ale vždy… |
Občasné konflikty jsou součástí naší každodenní práce a většina lidí je nemá ráda. Dokážeme konflikty vždy správně vyřešit? Můžeme z konfliktů čerpat… |
Hodnocení pomocí Balance managementu je unikátní v tom, že je založeno na asociaci barev a poskytuje tak nezkreslenou zpětnou vazbu na jednotlivé… |
Seznámení s metodikou 5S. Stanovení standardů a zodpovědností. Seznámení se s jednotlivými 5S kroky. Vizualizace. Výběr pracoviště v… |
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve… |
Komunikace je základem té správné spolupráce. Komunikace je jedinou cestou, jak porozumět ostatním a jak jim předat své myšlenky. Mnohdy se však… |
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní… |
Dost často se dostáváme do situace, kdy máme ostatním představit své myšlenky a přesvědčit je. Představovat vlastní produkt či službu nebo prezentovat… |
I velmi zkušení a úspěšní obchodníci čas od času nemusí dobře zvládat námitky svých zákazníků a mohou ztroskotat na zcela banálním požadavku svého… |
Firemní kultura je jakýmsi základním stavebním kamenem, na kterém vše ve firmě stojí. Je-li pevně usazen, pak i stavba nad ním je stabilní a odolá… |
Prací každého obchodníka je nejen udržování vztahů se stávajícími zákazníky, ale také získávání nových zákazníků či příležitostí. Akviziční práce je… |
Pravidelně se setkáváme se situacemi, kdy jsme vystaveni nutnosti reagovat přiměřeně na chování druhých lidí. Jde o jednání jak s ostatními kolegy ve… |
Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní… |
Získání každého nového zákazníka stojí spoustu peněz a práce. Je to mnohem nákladnější proces než péče a starost o stávající klienty. Zaměřte proto… |
Umět správně vést obchodní rozhovor je základ pro úspěch každého prodeje. Obchodní talent není samozřejmostí a je potřeba jej stále oživovat a… |
Vyjednávání je součástí každodenní reality, a to nejen v obchodě. Uvědomujete si důležitost správné taktiky při vyjednávání? Vyjednávání má určité… |
Bez telefonu se dnes v prodeji neobejdete, a to nejen při navazování nových kontaktů, ale zároveň i při řešení standardních požadavků vašich klientů… |
Jste zkušeným obchodníkem a absolvoval jste již řadu školení zaměřených obchod? Uvědomujete si dynamiku změn, které kolem nás probíhají… |
I velmi zkušení a úspěšní obchodníci čas od času nemusí dobře zvládat námitky svých zákazníků a mohou ztroskotat na zcela banálním požadavku svého… |
Via Sales Via Sales je nástroj pro obchodní ředitele, majitele firem a lidi odpovědné za obchod, který má za cíl rozvoj obchodních oddělení a… |
Potkáváte se se situacemi jako: nevíme, jaké jsou prodejní priority, nevíme, jak najít nová odbytiště, zasekli jsme se v obchodě, obchod se nikam… |
Občasné konflikty jsou součástí naší každodenní práce a většina lidí je nemá ráda. Dokážeme konflikty vždy správně vyřešit? Můžeme z konfliktů čerpat… |
Via Sales Via Sales je nástroj pro obchodní ředitele, majitele firem a lidi odpovědné za obchod, který má za cíl rozvoj obchodních oddělení a… |
Hodnocení pomocí Balance managementu je unikátní v tom, že je založeno na asociaci barev (CWAT - Colour Word Association Technique) a poskytuje tak… |
Firemní kultura je jakýmsi základním stavebním kamenem, na kterém vše ve firmě stojí. Je-li pevně usazen, pak i stavba nad ním je stabilní a odolá… |
V JAKÝCH SITUACÍCH DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT? Společnost plánuje změnu, do které je potřeba zapojit a motivovat tým. Firmou kolují nejrůznější… |
V JAKÝCH SITUACÍCH DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT? V týmu je napjatá atmosféra, opakují se konflikty. Neprobíhá spolupráce mezi některými členy… |
Koučování či koučink. Slova, která většina lidí slyšela, ale málokdo si dovede pod tím něco konkrétního představit. A přitom jde o přirozenou lidskou… |
Hodnocení pomocí Balance managementu je unikátní v tom, že je založeno na asociaci barev a poskytuje tak nezkreslenou zpětnou vazbu na jednotlivé… |
Seznámení s metodikou 5S. Stanovení standardů a zodpovědností. Seznámení se s jednotlivými 5S kroky. Vizualizace. Výběr pracoviště v… |
V JAKÝCH SITUACÍCH DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT? Mezi některými členy managementu probíhá méně komunikace a spolupráce, což snižuje efektivitu fungování… |
V JAKÝCH SITUACÍCH DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT? Společnost plánuje změnu, do které je potřeba zapojit a motivovat tým. Firmou kolují nejrůznější… |
V JAKÝCH SITUACÍCH DÁVÁ SMYSL VYUŽÍT? V týmu je napjatá atmosféra, opakují se konflikty. Neprobíhá spolupráce mezi některými členy… |
Via Survey Jde o velmi efektivní nástroj, který je zaměřený na poskytnutí zpětné vazby pro společnosti s více pobočkami, obchodními týmy či… |
Seznámení s metodikou 5S. Stanovení standardů a zodpovědností. Seznámení se s jednotlivými 5S kroky. Vizualizace. Výběr pracoviště v… |