Určeno pro manažery, podnikatele, vedoucí pracovních a projektových týmů a všechny, kteří vedou další zaměstnance. Cíl: * Seznámit se s možnostmi… |
Určeno pro majitele firem, personální manažery a specialisty. Obsah: * Firemní kultura jako klíčový faktor výkonu organizace * Jaká jsou východiska… |
Vedení hodnotících rozhovorů je základní manažerskou technikou. Cílem je, aby podřízený po absolvování rozhovoru neztratil svoji motivaci, naopak, aby… |
Určeno pro vrcholový management, majitele a jednatele firem, personální manažery. Cíl: * Komplexní pojetí hodnocení manažerů * Zjištění možností,… |
Cíl: * Vydefinovat si způsobilosti manažerů * Naučit se indikovat způsobilosti manažerů * Naučit se hodnotit způsobilosti manažerů Obsah: * Co jsou… |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení, majitele firem, personální manažery a specialisty. Cíl: Zvládnout zapracování nového zaměstnance.… |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení. Cíl: * Seminář představí přínosy moderních manažerských přístupů a poskytne možnost k procvičení… |
Určeno pro všechny pracovníky, kteří jádro svých aktivit řeší týmovou spoluprací a k dosahování cílů a výsledků potřebují nejen sami sebe, ale i… |
Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:… |
Určeno pro koučované i manažerům - zadavatelům koučování pro své spolupracovníky. Seminář je zaměřen na pochopení principů účinnosti koučinku a nabízí… |
Cíl: * Naučit se techniky účinného jednání s lidmi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie * Schopnost rozpoznat… |
Určeno pro manažery, kteří chtějí pracovat na rozvoji a integraci své osobnosti. Seminář je prohloubením a nadstavbou klasických kurzů time… |
Určeno pro manažery firem a organizací, kteří chtějí získat praktické inspirace pro zefektivnění vedení lidí k výkonu. Obsah: * Manažerské… |
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí ve své praxi aplikovat principy motivující komunikace. Cíl: *… |
Určeno pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v umění připravit a moderovat poradu, diskuzi, workshop či obchodní jednání s více lidmi. Cíl: *… |
Určeno pro manažery, kteří chtějí zlepšit svůj přístup při vedení druhých, spolupráci s kolegy i se svými nadřízenými i svou pozici ve firmě. Přitom… |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení. Cíl: Cílem semináře je prezentovat přínosy motivačního rozhovoru a principy jeho vedení. Účastníci… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace ve vyjednávání a komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat… |
Určeno pro projektové manažery, členy projektových týmů a TOP management společností. Cíl: Pochopit filozofii a prakticky zvládnout nástroje… |
Seminář se zabývá chybami z hlediska jazykové správnosti a vhodnosti. Obsah: Nejčastější chyby v mluveném a zvláště v psaném vyjadřování: * Nevhodně… |
Určeno pro manažery, vedoucí a další pracovníky, kteří si uvědomují, že se bez nových přístupů k informacím a ke komplexním úkolům v praxi v budoucnu… |
Určeno pro asistentky, výkonné asistentky, office manažery. Cíl: Seznámit se se zásadami organizace a přípravy pracovních setkání, vnitrofiremních… |
Cíl: Asistentka zastupující výborně svého šéfa a fungující dokonale i v roli hostitelky. Obsah: * Charakteristika a rozdělení společenských akcí *… |
Obsah: * Příprava na výběrový rozhovor (popis pracovního místa, profil kandidáta, analýza písemných zdrojů - životopis, dotazník) * Fáze výběrového… |
Určeno pro manažery, kteří si chtějí osvěžit své dovednosti a získat přehled o nových přístupech ve vedení lidí, zajímají se o psychologickou stránku… |
Jistě nelze oddělit v běžném životě řeč těla od řeči slov. Naše slova či naše jednání řeč těla doprovází, nějak se tváříme, naše slova doprovázíme… |
Trénink je volným pokračováním semináře Řeč těla I. Je určen zejména těm, kteří chtějí získat více informací o neverbální komunikaci, případně pro ty,… |
Facility Management je moderním oborem, který ve vyspělých zemích začíná významně vstupovat do systémů řízení středních a velkých společností.… |
Určeno pro management a pracovníky nákupu, logistiky a zásobování. Cíl: Snížení nákladů, rizik a ztrát. Obsah: * Predikce potřeby nakupovaného… |
Cíl: * Porozumět sám sobě - porozumět ostatním * Uvědomit si různé typy chování a jejich vliv na pracovní styl - komunikaci - osobní život *… |
Motto: „Čas nelze řídit, lze ho pouze lépe využívat“. Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby byli… |
Netradičně pojatý seminář pro získání pohody a klidu v období nabitém pracovními úkoly. Účastníci mohou přijít v neformálním a pohodlném oblečení.… |
Cíl: Seznámit účastníky se základními principy koučovacího rozhovoru zaměřeného na motivaci koučovaných a naučit je používat motivaci v praxi.… |
Určeno pro všechny, kteří vedou další pracovníky. Cíl: Získat dovednosti pro efektivní využití zpětné vazby při vedení lidí. Obsah: * Zpětná… |
Určeno pro všechny pracovníky, kteří se zabývají výběrem zaměstnanců. Cíl: * Zlepšit přípravu na výběrový rozhovor * Zlepšit vedení výběrového… |
Cíl: Uvědomit si různé typy osobností a jejich vliv na jednání a pracovní styl. Identifikovat vliv temperamentu na spolupráci v rovině pracovní i… |
Cíl: * Naučit se pracovat s metodikou dotazníku MBTI * Naučit se využívat dotazníku v podnikové praxi * Sebepoznání Obsah: * Úvod do teorie… |
Určeno pro obchodníky, vyjednavače, manažery. Cíl: Cílem semináře je naučit se zvládat techniky vedoucí ke správnému odhadu partnera při jednání.… |
Cíl: * Uvědomit si, že i prostředí a vzhled pracovníků ovlivňuje vnímání celé firmy (hotelu) * Pochopit, jak vzhled ovlivňuje emoce lidí, se kterými… |
Určeno pro manažery malých a středních firem, vedoucí pracovníky z velkých podniků a státních institucí. Cíl: Dvoudenní kurz je zaměřen na… |
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí pracovat na své schopnosti zacházet dobře s emocemi v jednání s… |
Cíl: Seznámit účastníky s pojmy z oblasti pracovního práva a povinnostmi zaměstnavatele při vedení personální agendy. Obsah: * Pracovní poměr a… |
Určeno pro manažery, kteří vedou lidi. Cíl: * Seznámit se s metodami, které mi umožní efektivně řídit podřízené * Naučit se správně motivovat,… |
Určeno pro manažery a personalisty zabývající se tvorbou a úpravami výkonového odměňování jednotlivých kategorií zaměstnanců a zvyšováním jeho… |
Určeno pro personální manažery a personalisty zabývající se odměňováním zaměstnanců a tvorbou systému zaměstnaneckých výhod podniku. Zaměstnanecké… |
Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *… |
Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy jednání ustrnulo na mrtvém bodě, nebo… |
OBSAH * Hra Kdo jsem já kdo jsi ty ? hra, která umožní frekventantům uvědomit si úskalí komunikace a vzniku ohnisek komunikačních konfliktů v dané… |
Česká vs. indická kultura/Česká vs. japonská kultura • České vs. indické/japonské kulturní hodnoty • nutné historické, geografické a ekonomické… |
OBSAH S kým se setkáváme * různí lidé (typologie) * test: jak působím na ostatní (silné – slabé stránky) * jak uplatnit své silné stránky v jednání na… |
OBSAH Co očekává od „dobré recepční“ úspěšná firma * co o firmě vypovídá recepční * recepce jako služba firmě a zákazníkům * klíčové role recepční (… |
CÍLE TRÉNINKU Trénink zaměřený zejména na praktický nácvik lektorských dovedností. * Seznámit se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání… |
1. Profesionální vzhled. Psychologické působení oděvu s přihlédnutím k historickému vývoji. Pracovník společnosti jako její „vývěsní štít“ – vhodné… |
CÍL: Aby firma prosperovala, musí všichni zaměstnanci táhnout za jeden provaz. Což se ale neobejde bez dlouhodobé motivující vize, jasných strategií… |
CÍLE TRÉNINKU * Prohloubit získané komunikační dovednosti. * Procvičit si efektivní řešení problémových situací v komunikaci s klienty. * Naučit se… |
Cíle: * seznámit s principy týmové spolupráce * vysvětlit potřeby rozdílného přístupu vedoucího k týmu a ke členům týmu podle situace (vývojové fáze)… |
Obsah: * Image vlastní a firemní image – proč je dobré se image zabývat, co je jeho součástí a jak pracovat na svém úspěšném image * První kontakty… |
Cíle: * seznámit se ze základními principy, předpoklady a zásadami komunikace ve firmě, předávání si informací a týmové spolupráce, * sjednotit se s… |
Obsah: * Základní principy týmové spolupráce * Týmové způsobilosti * Úvod do teorie osobnosti, ze které vychází metodika týmových rolí (transakční… |
Cíle: o Natrénovat zvyklosti z oblasti společenského chování a etikety. o Ovládnout metody efektivní komunikace při společenských stycích. o Posílit… |
Cíl: * Zvýšit svoje vědomosti o financích a finančních institucích * Rozpoznat priority z pohledu financování aktivit kanceláře * Odlišovat druhy… |
CÍLE TRÉNINKU * Seznámit účastníky se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání dospělých. * Poznat a rozšířit si základní znalosti o tom, jak… |
Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů nezávisle na oboru působení, kteří teprve nedávno nastoupili na manažerskou pozici a chtějí si upevnit… |
Obsah: * Revize normy ČSN 01 6910 z dubna 2007 – informace o provedených úpravách * Uplatnění možností, jež poskytují textové editory při zpracování… |
Cíl: Účastníci se seznámí se základy ukládání a uchovávání dokumentů – s důvody, legislativou, principy. Na tyto informace naváže výklad zaměřený na… |
Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení. Cíl: Seminář… |
OBSAH Manažer v hotelovém provozu * Úloha a role manažera v hotelovém provozu * Manažer hotelu a firemní kultura v prostředí orientovaném na služby… |
Určeno pro asistentky, sekretářky a recepční, které se chtějí naučit lépe hospodařit s časem. Cíl: * Naučit se efektivněji organizovat čas sobě a… |
Určeno pro majitele firem, personální manažery, pracovníky personálních útvarů. Obsah: * Popis pracovního místa a jeho úloha v organizaci (příklad… |
Určeno pro manažery, vedoucí oddělení, pracovníky reklamních agentur a farmaceutických firem, kteří komunikují se svými klienty o svých produktech a… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
Určeno pro pracovníky, kteří vystupují na veřejnosti, prezentují výsledky své práce, projekty či výrobky, které chtějí prodat. Cíl: Seminář je… |
Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování. Obsah: * Zásady komunikace * Složky… |
Určeno pro všechny, kteří chtějí zdokonalit svou schopnost dosáhnout svých cílů, kteří chtějí umět překonat počáteční odpor svých protějšků a… |
Transakční analýza (TA) odhaluje tajemství, proč se chováme, jak se chováme. Její znalost se hodí manažerům, vedoucím, obchodníkům, ale i členům… |
Určeno pro všechny manažery nákupních oddělení, nákupčí a jejich asistenty, kteří cítí potřebu učinit prezentace své práce efektivnějšími. Cíl:… |
Určeno pro všechny, kteří ve své práci řeší komunikační situace, které nejsou příjemné a přesto jsou někdy nevyhnutelné a chtějí mít „scénář“ zvládání… |
Určeno pro asistentky, sekretářky, recepční, jejichž náplní práce je každodenní kontakt s partnery, kolegy, spolupracovníky, hosty v rozmanitých… |
Určeno pro manažery a všechny pracovníky, kteří chtějí zlepšit efektivní fungování své organizace a svůj přístup při společném řešení úkolů. Cíl:… |
Určeno pro manažery na všech úrovních řízení a pro další zájemce, kteří chtějí ve své praxi aplikovat principy motivující komunikace. Cíl: *… |
Určeno pro všechny, kteří chtějí a potřebují mít přirozený hlasový projev, sebevědomě mluvit a zvládat veřejná vystoupení. Cíl: Kultivovaný mluvní… |
Určeno pro všechny, pro něž je komunikace hlavním pracovním nástrojem a bývají vystaveni náročným komunikačním situacím. Cíl: Naučit účastníky… |
Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:… |
Určeno pro všechny, kteří prosazují své názory, postoje, postupy, prezentují nebo mají zájem zvýšit svou osobní úspěšnost. Cíl: * Naučit se jasně… |
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a… |
Cíl: Seznámit účastníky s metodami, díky nimž dokáží zdvořile, věcně, s úsměvem, zároveň však velmi důrazně prosadit své cíle. Obsah: * Efektivní… |
Cíl: * Osvojit si důležitá pravidla společenského vystupování * Aplikovat je do svého profesionálního projevu * Vyřešit obtížné situace z praxe… |
Určeno pro obchodníky, vyjednavače, manažery. Cíl: Cílem semináře je naučit se zvládat techniky vedoucí ke správnému odhadu partnera při jednání.… |
Cíl: * Uvědomit si, že i prostředí a vzhled pracovníků ovlivňuje vnímání celé firmy (hotelu) * Pochopit, jak vzhled ovlivňuje emoce lidí, se kterými… |
Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat… |
Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat… |
Cíl: * Odhalit příčiny vzniku konfliktních situací * Naučit se včas rozpoznat hrozící konflikt * Zorientovat se v konfliktní situaci a získat takové… |
Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *… |
Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy jednání ustrnulo na mrtvém bodě, nebo… |
OBSAH * Hra Kdo jsem já kdo jsi ty ? hra, která umožní frekventantům uvědomit si úskalí komunikace a vzniku ohnisek komunikačních konfliktů v dané… |
Česká vs. indická kultura/Česká vs. japonská kultura • České vs. indické/japonské kulturní hodnoty • nutné historické, geografické a ekonomické… |
OBSAH S kým se setkáváme * různí lidé (typologie) * test: jak působím na ostatní (silné – slabé stránky) * jak uplatnit své silné stránky v jednání na… |
OBSAH Co očekává od „dobré recepční“ úspěšná firma * co o firmě vypovídá recepční * recepce jako služba firmě a zákazníkům * klíčové role recepční (… |
CÍLE TRÉNINKU Trénink zaměřený zejména na praktický nácvik lektorských dovedností. * Seznámit se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání… |
CÍL: Aby firma prosperovala, musí všichni zaměstnanci táhnout za jeden provaz. Což se ale neobejde bez dlouhodobé motivující vize, jasných strategií… |
CÍLE TRÉNINKU * Prohloubit získané komunikační dovednosti. * Procvičit si efektivní řešení problémových situací v komunikaci s klienty. * Naučit se… |
Cíle: * seznámit se ze základními principy, předpoklady a zásadami komunikace ve firmě, předávání si informací a týmové spolupráce, * sjednotit se s… |
Cíle: o Natrénovat zvyklosti z oblasti společenského chování a etikety. o Ovládnout metody efektivní komunikace při společenských stycích. o Posílit… |
Určeno pro recepční v hotelech všech kategorií. Cíl: * Osvojit si základní techniky komunikace * Naučit se zvládat stresové situace profesionálním… |
Určeno pro manažery, obchodníky i nákupčí, kteří mají zájem seznámit se s účinným způsobem ovlivňování ceny. Obsah: * Tréninkový seminář se… |
Určeno pro zkušenější obchodní konzultanty, account manažery a obchodní poradce, kteří hledají nové užitečné formy vzájemně výhodné spolupráce a… |
Obsah: * Obecný výklad o uzavírání smluv v obchodních vztazích * Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy * Změny a doplňky smluv *… |
Cíl: Prezentovat základní principy jednání nákupčích s dodavateli a prezentované principy procvičit v následujícím videotréninku. Obsah: * Význam a… |
Manažerské pohledy na vyhodnocení prodeje. Minutový manažer pro obchodního ředitele. Určeno pro obchodní ředitele, ředitele obchodních divizí a… |
Obsah: * Obchodní smlouvy s mezinárodním prvkem * Kolize právních řádů * Zákon o mezinárodním právu soukromém a procesním * Úprava zahraničně… |
Určeno pro všechny obchodníky, kteří mají zájem naučit se pracovat s různými typy klientů. Cíl: Uvědomit si různé typy klientů z hlediska jejich… |
Určeno pro obchodníky, vedoucí obchodních oddělení, marketingové pracovníky a ty, kteří chtějí prodat výrobky či služby a získat nové klienty. Cíl:… |
Určeno pro všechny, kteří prosazují své názory, postoje, postupy, prezentují nebo mají zájem zvýšit svou osobní úspěšnost. Cíl: * Naučit se jasně… |
Určeno pro obchodníky, kteří potřebují získat více sebejistoty v jejich náročné profesi. Pro ty, kteří se chtějí zdokonalit a vyzkoušet si, jaké jim… |
Určeno pro pracovníky klientského servisu, obchodníky a všechny, kteří řeší stížnosti a reklamace klientů. Cíl: * Využít stížnost a reklamaci k… |
Určeno pro obchodníky či podnikatele, jejichž pracovní nasazení vyžaduje časté vyjednávání s obchodními partnery. Cíl: * Posílit sebedůvěru a… |
Určeno pro manažery, řídící pracovníky a všechny, kteří se podílejí na tvorbě a kalkulacích cen. Obsah: * Seminář důsledně vychází ze zásady, že… |
Obsah: * Ukazatele klíčového zákazníka (výkazy, rozdělení, Paretovo pravidlo) * Sestavení business planu pro zákazníka/resellera - motivace… |
Tréninkový seminář určený nákupčím, kteří chtějí dosahovat úspěchů při jednání s dodavateli. Obsah: * Po absolvování tohoto semináře budete vědět,… |
Tréninkový seminář určený nákupčím, kteří chtějí dosahovat úspěchů při vyjednávání s dodavateli. Obsah: * Po absolvování tohoto semináře budete… |
Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr… |
Určeno pro pracovníky oddělení telefonického vymáhání pohledávek. Cíl: * Zvýšit efektivitu vymáhání pohledávek * Naučit se úspěšně odolávat… |
Určeno pro manažery a pracovníky starající se přímo či nepřímo o klienty, pracovníky oddělení služeb klientům z obchodního a výrobního sektoru a… |
EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE * slovní, mimoslovní a hlasové ovlivňování * nástroje účinné komunikace * význam a techniky aktivního naslouchání KOMUNIKACE PO… |
CÍL: * zvýšení jistoty a sebedůvěry nákupčích při jednání s dominantními dodavateli * zefektivnění překonávání námitek dodavatelů OBSAH: VYJEDNÁVÁNÍ… |
CÍLE TRÉNINKU * Porozumět proč lidé pracují – proč pracuji já * Identifikovat osobní hodnoty – hodnoty týmu – firmy a jejich vliv na dynamiku práce *… |
ROLE OBCHODNÍHO MANAŽERA * Role prodejce x role poradce (neprodáváme – pomáháme koupit) PRINCIPY VEDENÍ OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ * Emocionální a informační… |
Určeno pro obchodníky, pro něž je dobrá komunikace základem úspěchu. Cíl: * Získat know–how, jak správně komunikovat * Vyzkoušet si praktické… |
Učeno pro vedoucí pracovníky nákupních oddělení firem, kteří mají zájem hledat cesty k cílenému zvyšování výsledků svého oddělení. Cíl: Seminář… |
Obsah: * Dopad nálezu Ústavního soudu na koncepci zákoníku práce – možnost odchylovat se od zákona a vazba na občanský zákoník (zásadní změna, která… |
Obsah: * Práva a povinnosti podle zákoníku práce a zákona o dalších požadavcích na BOZP, prováděcí předpisy, nové nařízení vlády o podmínkách ochrany… |
Určeno pro personální manažery a všechny zájemce o psychologické testování osobnosti. Cíl: Získání informací o možnostech testování osobnosti při… |
Určeno pro vedoucí zaměstnance, zaměstnance personálních útvarů a účetní. Obsah: Seminář bude aktualizován podle novely zákoníku práce. Dovolená na… |
Obsah: * Strategický přístup ke vzdělávání * Fáze vzdělávacího cyklu a jejich vzájemné vazby * Obecné trendy a potřeby vzdělávání * Metody… |
Určeno pro majitele firem, personální manažery a specialisty. Obsah: * Firemní kultura jako klíčový faktor výkonu organizace * Jaká jsou východiska… |
Vedení hodnotících rozhovorů je základní manažerskou technikou. Cílem je, aby podřízený po absolvování rozhovoru neztratil svoji motivaci, naopak, aby… |
Obsah: * Proč je nutné hodnotit účinnost vzdělávání * Bariéry hodnocení účinnosti vzdělávání * Úrovně hodnocení účinnosti vzdělávání - reakce… |
Určeno pro vrcholový management, majitele a jednatele firem, personální manažery. Cíl: * Komplexní pojetí hodnocení manažerů * Zjištění možností,… |
Cíl: * Vydefinovat si způsobilosti manažerů * Naučit se indikovat způsobilosti manažerů * Naučit se hodnotit způsobilosti manažerů Obsah: * Co jsou… |
Určeno pro manažery na všech stupních řízení, majitele firem, personální manažery a specialisty. Cíl: Zvládnout zapracování nového zaměstnance.… |
Určeno pro manažery firem a organizací, personální manažery a specialisty, manažery vzdělávání. Cíl: * Seznámit se s možnými přístupy k… |
Transakční analýza (TA) odhaluje tajemství, proč se chováme, jak se chováme. Její znalost se hodí manažerům, vedoucím, obchodníkům, ale i členům… |
Určeno pro HR manažery a specialisty. Cíl: Prodiskutovat, získat praktické inspirace ke zvýšení prestiže a účinnosti managementu lidských zdrojů… |
Obsah: * Právní úprava kolektivních smluv v novém ZP, skupinové kolektivní smlouvy * Změna pravidel kolektivního vyjednávání od 1. 1. 2007 * Omezení… |
Určeno pro manažery, kteří chtějí pracovat na rozvoji a integraci své osobnosti. Seminář je prohloubením a nadstavbou klasických kurzů time… |
Cíl: * Zvládnout nároky komunikace v oblasti personalistiky * Posílit schopnosti prezentovat * Naučit se vyjednávat a argumentovat * Zvládnout… |
Určeno pro marketingové pracovníky a pracovníky reklamních a mediálních agentur. Cíl: * Získání základní orientace v reklamním právu * Seznámení se… |
Obsah: * Obecná ustanovení nového ZP týkající se odměňování * Definice mzdy, definice platu, definice odměny z dohod, nemzdová plnění * Minimální… |
Obsah: Účinností nového zákona o nemocenském pojištění od 1. 1. 2009 přechází na zaměstnavatele povinnost vyplácet svým zaměstnancům v období prvních… |
Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace ve vyjednávání a komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat… |
Určeno pro manažery, vedoucí a další pracovníky, kteří si uvědomují, že se bez nových přístupů k informacím a ke komplexním úkolům v praxi v budoucnu… |
Určeno pro vedoucí zaměstnance, zaměstnance personálních útvarů a účetní. Obsah: * Vymezení pracovněprávních vztahů a jejich úprava * Dvoustranné… |
Určeno pro personalisty, bezpečnostní techniky, pracovníky mzdových útvarů a mzdové účetní, odborové funkcionáře a vedoucí manažery firem a organizací… |
Určeno pro personalisty, mzdové účetní, osoby pověřené agendou vyšetřování pracovních úrazů, zástupce pro BOZP a odborové funkcionáře. Obsah: *… |
Obsah: * Omezení pro získávání osobních údajů zaměstnanců a zájemců o zaměstnání podle nového zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti * Používání… |
Určeno pro manažery a majitele firem, personální manažery a specialisty. Cíl: Po absolvování semináře účastníci budou: * Vědět jaké nástroje… |
Obsah: Seminář se bude věnovat hlavním druhům zaměstnaneckých benefitů a jejich posuzování z pohledu daňových dopadů na straně zaměstnance a… |
(dříve pracovní kázeň, pracovní řád, odpovědnost zaměstnance za škodu) Obsah: * Co znamená opuštění pojmu „pracovní kázeň“ v novém ZP * Základní… |
Určeno pro podnikatele, personalisty, podnikové právníky a vedoucí pracovníky. Obsah: * Nový zákoník práce – charakteristika tohoto základního… |
Obsah: * Komplexní výklad právní úpravy a významné změny dle novely ZP * Posuzování směnnosti * Délka pracovní doby (změna podle novely u… |
Obsah: * Rozdíly oproti dřívějšímu zákoníku práce, změny, které přinesly novely zákoníku práce v roce 2008 * Pracovní poměr a pracovní smlouva, forma… |
Obsah: * Základní pracovněprávní předpisy pro práci vedoucích zaměstnanců při řízení podřízených (zákony, nařízení vlády, vnitřní předpisy a… |
Obsah: * Koncepce zákoníku práce – co je závislá práce, zásada „co není zakázáno, je dovoleno“ – kdy se lze od zákona odchýlit, vazba na občanský… |
Cíl: Na praktických příkladech ukázat a společně procvičit typické situace, novinky a změny v níže uvedených oblastech z hlediska pracovního práva.… |
Obsah: * Právní systém v České republice, působnost právních předpisů, jednotlivé právní obory * Jednotlivé druhy řízení (občanskoprávní,… |
Obsah: * Příprava na výběrový rozhovor (popis pracovního místa, profil kandidáta, analýza písemných zdrojů - životopis, dotazník) * Fáze výběrového… |
Jistě nelze oddělit v běžném životě řeč těla od řeči slov. Naše slova či naše jednání řeč těla doprovází, nějak se tváříme, naše slova doprovázíme… |
Trénink je volným pokračováním semináře Řeč těla I. Je určen zejména těm, kteří chtějí získat více informací o neverbální komunikaci, případně pro ty,… |
Určeno pro personální manažery, manažery jakosti, majitele firem, které vytvářejí, implementují, zdokonalují nebo revidují systém řízení jakosti dle… |
Cíl: * Porozumět sám sobě - porozumět ostatním * Uvědomit si různé typy chování a jejich vliv na pracovní styl - komunikaci - osobní život *… |
Motto: „Čas nelze řídit, lze ho pouze lépe využívat“. Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby byli… |
Netradičně pojatý seminář pro získání pohody a klidu v období nabitém pracovními úkoly. Účastníci mohou přijít v neformálním a pohodlném oblečení.… |
Obsah: * Přístupy firmy k oblasti vzdělávání a rozvoje pracovníků * Strategický přístup ke vzdělávání a rozvoji pracovníků * Vzdělávání v systému… |
Určeno pro všechny pracovníky, kteří se zabývají výběrem zaměstnanců. Cíl: * Zlepšit přípravu na výběrový rozhovor * Zlepšit vedení výběrového… |
Obsah: * Strategický přístup k oblasti vzdělávání zaměstnanců * Cyklus vzdělávání zaměstnanců a jeho fáze * Příprava vzdělávacích projektů *… |
Cíl: Uvědomit si různé typy osobností a jejich vliv na jednání a pracovní styl. Identifikovat vliv temperamentu na spolupráci v rovině pracovní i… |
Cíl: * Naučit se pracovat s metodikou dotazníku MBTI * Naučit se využívat dotazníku v podnikové praxi * Sebepoznání Obsah: * Úvod do teorie… |
Určeno pro personální manažery a pracovníky personálních útvarů. Obsah: * Průřez povinnostmi zaměstnavatele od přijetí nového zaměstnance až do… |
Určeno pro pracovníky oddělení PaM, mzdové účetní, personalisty, právníky, odborové funkcionáře. Obsah: * Co jsou vnitřní předpisy vydávané… |
Určeno pro manažery a personalisty zabývající se tvorbou a úpravami výkonového odměňování jednotlivých kategorií zaměstnanců a zvyšováním jeho… |
Obsah: * Formy péče o odborný rozvoj zaměstnanců podle zákoníku práce * Prohlubování kvalifikace, jeho znaky, financování, mzda při účasti na školení… |
Obsah: * Působnost inspekce práce v kontrole dodržování pracovněprávních předpisů, včetně předpisů o BOZP u zaměstnavatelů * Skutkové podstaty… |
Obsah: * Dopad nálezu Ústavního soudu na koncepci zákona – možnost odchylovat se od zákona a vazba na občanský zákoník (zásadní změna, která přináší… |
Určeno pro personální manažery a personalisty zabývající se odměňováním zaměstnanců a tvorbou systému zaměstnaneckých výhod podniku. Zaměstnanecké… |
Určeno pro zaměstnavatele (právnické i fyzické osoby), personalisty, mzdové účetní, ekonomy. Cíl: * Připomenutí možností, jak poskytnout… |
Obsah: 1. den: * Daňové souvislosti mezinárodního pronájmu pracovní síly a vysílání zaměstnanců * Mezinárodní smlouvy o zamezení dvojímu zdanění a… |
Obsah: Parlament ČR projednává návrh významné novely zákona, která podle vládního návrhu má přinést zejména * změny ve zprostředkování zaměstnání… |
Cíle: * seznámit s principy týmové spolupráce * vysvětlit potřeby rozdílného přístupu vedoucího k týmu a ke členům týmu podle situace (vývojové fáze)… |
Obsah: * Image vlastní a firemní image – proč je dobré se image zabývat, co je jeho součástí a jak pracovat na svém úspěšném image * První kontakty… |
Obsah: * Základní principy týmové spolupráce * Týmové způsobilosti * Úvod do teorie osobnosti, ze které vychází metodika týmových rolí (transakční… |
CÍLE TRÉNINKU * Seznámit účastníky se základními pojmy, principy a zásadami vzdělávání dospělých. * Poznat a rozšířit si základní znalosti o tom, jak… |
Určeno pro asistentky, sekretářky a recepční, které se chtějí naučit lépe hospodařit s časem. Cíl: * Naučit se efektivněji organizovat čas sobě a… |
Určeno pro majitele firem, personální manažery, pracovníky personálních útvarů. Obsah: * Popis pracovního místa a jeho úloha v organizaci (příklad… |
Určeno pro marketingové manažery a marketingové specialisty, obchodníky a obchodní zástupce. Cíl: Pochopit důležitost stálého přehledu trhu a… |
Určeno pro marketingové pracovníky firem podnikajících v oblasti služeb nebo výrobků s vysokým podílem služeb, kteří jsou odpovědni za jejich… |
Určeno pro * osoby tvořící webové stránky a emailingy: web grafiky/designéry, marketingové pracovníky * osoby zadávající/zodpovídající za tvorbu… |
Určeno pro * Osoby tvořící reklamu: např. kreativní pracovníky, web grafiky/designéry, marketingové pracovníky * Osoby zadávající/zodpovídající za… |
Cíl: * Dodat odvahu k tomu, aby firmy média více využívaly při propagaci svých výrobků * Co novináře doopravdy zaujme * Jakým způsobem média oslovit… |
Určeno pro pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu. Cíl: Seminář je nastaven tak, aby se účastníci seznámili s pracovními metodami… |
Určeno pro pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu. Cíl: Prakticky si vyzkoušet vytvoření sloganu, titulku a reklamního textu. Obsah:… |
Určeno pro marketingové manažery a marketingové specialisty, obchodníky a obchodní zástupce. Cíl: Pochopit podstatu značky a její důležitost při… |
Určeno pro marketingové manažery a pracovníky oddělení propagace malých a středních společností, pro které jsou hlavní cílovou skupinou firmy. Cíl:… |
Určeno pro obchodní a prodejní zástupce a manažery, regionální manažery a další kompetentní osoby odpovědné za odbyt a prodej, pro přímé účastníky… |
Obsah: * Právní vymezení a klasifikace cenných papírů * Akcie * Účtování akcií klasifikovaných jako dlouhodobý finanční majetek * Účtování akcií k… |
Obsah: * Konstrukce základu daně z příjmů právnických osob * Obecná úprava daňových a nedaňových nákladů, ustanovení § 24 a § 25 zákona o daních z… |
Obsah: Během semináře budou účastníci seznámeni se zkušenostmi z praxe při aplikaci českých účetních standardů pro podnikatele s vazbou na daň z… |
Určeno pro vedoucí účetních oddělení, samostatné účetní, případně ekonomické manažery. Obsah: Obsah semináře bude upraven podle aktuálních změn v… |
Cíl: * Jednotlivé změny a jejich uplatnění v praxi * Další aktuální problémy praxe a jejich řešení Obsah: * Důvody přijetí změn v oblasti daně z… |
Určeno pro hlavní účetní a samostatné účetní. Obsah: * V průběhu tohoto semináře se budeme zabývat výpočtem základu daně z příjmů právnických i… |
Obsah: * Zavedení rovné daně, úprava základu daně (základu pro výpočet zálohy) a definice „superhrubého“ příjmu * Nové částky slevy na dani podle §… |
Cíl: Seminář přiblíží na praktických příkladech tuzemské uplatňování DPH v roce 2008 a je určen především pokročilejším účetním. Obsah: * Předmět… |
Obsah: * Charakteristika daně * Zavedení rovné daně, úprava základu daně (základu pro výpočet zálohy) a definice „superhrubého“ příjmu * Nové částky… |
Obsah: * Přehled předpisů – informace o všech změnách přijatých v posledním období * Doby pojištění, náhradní a vyloučené doby pojištění, dobrovolné… |
Určeno pro účetní, ekonomy všech subjektů. Obsah: * Seznámení se základními termíny, zásadami s vazbou na praxi * Účastníci daňového řízení * Daňová… |
Obsah: * Nájemní smlouvy * Smlouvy o dílo * Kupní smlouvy * Zprostředkovatelské smlouvy * Provize Celý seminář bude zaměřen vždy u každého typu… |
Obsah: * Pořízení majetku nákupem, vkladem, darem * Ocenění majetku a náklady související s pořízením * Nabytí majetku vkladem * Vklad fyzické osoby… |
Určeno pro mírně pokročilé a pokročilé účetní, ekonomy a vedoucí pracovníky podnikatelských subjektů. Obsah: * Základní vymezení majetku a… |
Určeno pro manažery, vedoucí ekonomických útvarů, pracovníky účtáren a daňových útvarů podniků, obchodníky firem a podnikatele - fyzické osoby,… |
Určeno pro všechny pracovníky, kteří vystavují, přijímají, zpracovávají, účtují doklady při fakturaci. Cíl: Seznámení s postupy a povinnými doklady… |
Určeno pro fakturanty a skladové účetní. Obsah: * Fakturace na základě objednávek, zakázek, smluv * Části obchodních smluv důležité pro fakturaci *… |
Určeno pro ekonomy, personalisty, pracovníky účtáren, odborové funkcionáře a všechny, kteří přicházejí do kontaktu s hospodařením s těmito fondy.… |
Obsah: Tento seminář je věnovaný účetní a daňové problematice přechodu z kalendářního roku na hospodářský rok a naopak, a to jak z pohledu právnické… |
Obsah: * Podpora výzkumu a vývoje adresná a plošná * Co je to výzkum a vývoj * Jak poznáme zda jde o výzkum a vývoj * Výklad prvku novosti * Manuály… |
Obsah: * Zákonná úprava inventarizací * Charakteristika inventarizace a inventur * Etapy inventarizace * Způsob oceňování inventarizovaného majetku a… |
Určeno pro účetní a ekonomy všech subjektů. Obsah: * Zahájení kontroly * Protokol o zahájení kontroly * Termíny, daně, období * Příprava dokumentů… |
Určeno pro finanční účetní a pokladní ve státní i podnikové sféře. Obsah: * Vymezení základních ustanovení týkajících se pracovních cest tuzemských… |
Určeno pro hlavní účetní a finanční ředitele podnikatelských subjektů, účetní a daňové poradce. Obsah: Zpracování příkladů z následujících oblastí… |
Určeno pro hlavní účetní, samostatné účetní, finanční ředitele. Obsah: V průběhu tohoto semináře bude věnovaná pozornost: * Kontrolním vazbám mezi… |
Obsah: Účinností nového zákona o nemocenském pojištění od 1. 1. 2009 přechází na zaměstnavatele povinnost vyplácet svým zaměstnancům v období prvních… |
Seminář je sestaven z nejčastějších chyb a omylů, které vedou k nesprávnému stanovení výše daňové povinnosti i nároku na odpočet DPH a následným… |
Cíl: Účastníci budou upozorněni na úskalí novelizovaných ustanovení a seznámeni s možnostmi jejich řešení pomocí směrnice ES. Velký prostor bude… |
Obsah: * Prameny právní úpravy včetně veškerých aktualit v oblasti nemocenského pojištění * Dávkový systém nemocenského pojištění * Způsob stanovení… |
Určeno pro účetní, podnikatele, pracovníky realitních kanceláří, soukromé osoby, které disponují nemovitostmi. Obsah: * Nemovitosti a daně z příjmů:… |
Obsah: Od 1. 1. 2009 je navržena účinnost poměrně rozsáhlé novely zákona o DPH, která přináší změny např. v následujících oblastech: * Územní… |
Obsah: * Přehled hlavních změn zejména v daních z příjmů pro rok 2009 * Změny v DPH * Rámcové změny v ostatních daních Výklad bude směřovat k… |
Obsah: Nový zákon o nemocenském pojištění: * Principy nového zákona * Výpočet denního vyměřovacího základu * Podmínky nároku na dávky * Nemocenské *… |
Obsah: * Postup při výpočtu průměrného výdělku, hrubá mzda (co je mzdou či platem), odpracovaná doba, rozhodné období, změna při sjednání mzdy s… |
Určeno pro ekonomy, finanční účetní a správce pohledávek. Obsah: * Novinky roku 2008 * Závazky pohledem roku 2008 * Pohledávky, jejich právní… |
Určeno pro pokladní a účetní všech podnikatelských subjektů. Obsah: * Směrnice pro pokladnu * Činnost pokladny a její vazba na účetnictví *… |
Obsah: * Aktuální výklad poskytování cestovních náhrad * Jednotlivé druhy náhrad při tuzemských a zahraničních pracovních cestách * Výpočet stravného… |
Obsah: Seminář se bude věnovat hlavním druhům zaměstnaneckých benefitů a jejich posuzování z pohledu daňových dopadů na straně zaměstnance a… |
Obsah: * Právní úkony v pracovněprávních vztazích * Pracovněprávní vztahy a rozdíly mezi nimi * Právní úprava vzniku, změn a skončení pracovního… |
Obsah: * Daňová soustava - přehled platné daňové legislativy * Základní znalosti problematiky silniční daně, daně z nemovitostí, daně z převodu… |
Obsah: V průběhu tohoto semináře bude pozornost věnovaná: * Operacím, na které nesmíme zapomenout před uzavřením daňové evidence (finanční leasing,… |
Určeno pro účetní a vedoucí pracovníky ekonomických útvarů s dobrou znalostí účetnictví. Obsah: * Obsah účetní závěrky – rozvaha, výsledovka, výkaz… |
Cíl: Stanovení hospodářského výsledku před zdaněním a jeho následné úpravy včetně praktických příkladů ve znění zákona o daních z příjmů platného pro… |
Určeno pro účetní, auditory, finanční a ekonomické pracovníky, kteří se potřebují seznámit se změnami v přehledu o peněžních tocích (cash flow).… |
Určeno pro: účetní podnikatelských subjektů. Obsah: Na semináři budou probrány souvztažnosti účtování na konkrétních příkladech s vazbou na daně z… |
Cíl: Vysvětlit rozdíl mezi opravou (daňově uznatelný náklad) a technickým zhodnocením (odpis v rámci investičního majetku za určitých podmínek).… |
Cíl: * Účetní a daňové doklady dle zákona o účetnictví, zákona o DPH a obchodního zákoníku * Legalizace účetních operací s vazbou na účetní a daňové… |
Určeno pro pracovníky, kteří zpracovávají účetní operace ve vztahu k zahraničí a zabývají se problematikou zahraničních pracovních cest. Obsah: *… |
Určeno pro účetní, ekonomické a daňové poradce i podnikatele. Obsah: Na praktických příkladech budou řešeny metodické postupy a principy účtování… |
Určeno pro účetní podnikatelských subjektů. Obsah: * Vymezení pojmu dotace * Dotace v právních předpisech * Rozhodnutí o poskytnutí dotace * Dotace… |
Obsah: * Vymezení pojmů materiál a zboží včetně novinek roku 2008 * Oceňování * Kdo může od roku 2008 použít způsob B účtování o zásobách * Účtování… |
Obsah: * Přehled právních předpisů vztahujících se k práci mzdové účetní * Agenda spojená s přijetím zaměstnance podle formy pracovněprávního vztahu… |
Určeno pro účetní, auditory, finanční, ekonomické a řídící pracovníky, kteří pracují s informačním a kontrolním systémem firmy. Obsah: Během tohoto… |
Obsah: Cílem semináře je získat základní přehled platné právní úpravy: * V oblasti důchodového pojištění (dávky důchodového pojištění, doby… |
Obsah: * Účast ve veřejném zdravotním pojištění – pojištěnci, specifika účasti cizinců, pojištěnci a plátci v EU * Plátci pojistného: zaměstnanci,… |
Určeno pro zaměstnavatele (právnické i fyzické osoby), personalisty, mzdové účetní, ekonomy. Cíl: * Připomenutí možností, jak poskytnout… |
Obsah: Tento seminář je zaměřen především na problematiku přechodu na IFRS a na analýzu hlavních rozdílů mezi IFRS a českými předpisy, které budou… |
Obsah: * Částky slevy na dani podle § 35ba zákona o daních z příjmů a daňového zvýhodnění na dítě pro rok 2008, způsoby jejich prokazování u… |
Určeno pro účetní a vedoucí pracovníky ekonomických útvarů se znalostí podvojného účetnictví a daní. Cíl: Poskytnout účastníkům přehledné informace… |
Určeno pro účetní a vedoucí pracovníky ekonomických útvarů se znalostí podvojného účetnictví a daní. Cíl: * Na praktických příkladech ukázat a… |
Obsah: Problémové případy ve mzdovém účetnictví v r. 2008 * Upozornění na nejčastější chyby při nástupu zaměstnance – vhodná potvrzení a prohlášení *… |
Obsah: * Zásadní odlišnosti v systému tvorby účetních a daňových rezerv, chyby vzniklé uplatňováním účetních rezerv v základu daně * Tvorba a čerpání… |
Obsah: * Stanovení vyměřovacího základu zaměstnance – změny platné od 1. 1. 2008, odchylky ve stanovení vyměřovacího základu oproti sociálnímu… |
Určeno pro účetní zejména. Obsah: V průběhu semináře bude věnovaná pozornost účetní a daňové problematice pohledávek a závazků * Pohledávky (… |
Obsah: * Okruh pojištěných osob se zaměřením na poslední změny * Základní zásady vedení ELDP – upozornění na poslední úpravy Všeobecných zásad… |
Určeno pro vedoucí pracovníky, právníky a referenty ekonomických, investičních útvarů a účtáren. Cíl: Seznámení se statistickými klasifikacemi a… |
Určeno pro manažery a řídící pracovníky s i bez ekonomického vzdělání. Obsah: * Jak číst výkazy a pracovat s údaji v nich obsažených * Metody… |
Obsah: * Principy a uživatelé finanční analýzy * Metody finanční analýzy * Horizontální a vertikální analýza * Rozdílové a poměrové ukazatele –… |
Obsah: * Základní principy finančního řízení podniku * Časová hodnota peněz * Hodnocení investičních projektů * Nákladová kritéria * Čistá současná… |
Určeno pro management firem. Cíl: Seznámit účastníky se základními principy tvorby a využívání nástrojů reportingu pro řízení firmy. Obsah: *… |
Určeno pro manažery, kteří potřebují umět správně zdůvodnit své požadavky na firemní rozpočet a chtějí být argumentačně rovnocenným partnerem pro… |
Určeno pro ekonomy, pracovníky finančních oddělení, finanční i nefinanční manažery, členy vrcholového vedení. Cíl: Seznámit účastníky s metodami… |
Určeno pro ekonomické manažery, vedoucí účetních oddělení a samostatné účetní. Obsah: * Pořízení investic, způsoby a jejich silné a slabé stránky *… |
Určeno pro manažery a řídící pracovníky s i bez ekonomického vzdělání. Cíl: Cílem semináře je naučit manažery chápat základní makro a mikroekonomické… |
Určeno pro účetní, auditory, finanční a ekonomické pracovníky, kteří se potřebují seznámit se změnami v přehledu o peněžních tocích (cash flow).… |
Určeno pro manažery, řídící pracovníky a všechny, kteří se podílejí na tvorbě a kalkulacích cen. Obsah: * Seminář důsledně vychází ze zásady, že… |
Určeno pro manažery na střední a vrcholové úrovni řízení, ekonomické manažery. Obsah: * Druhy nákladů a jejich povaha * Bod zvratu a jeho význam pro… |
Cíl: * Zvýšit svoje vědomosti o financích a finančních institucích * Rozpoznat priority z pohledu financování aktivit kanceláře * Odlišovat druhy… |
Určeno pro manažery a řídící pracovníky s i bez ekonomického vzdělání. Cíl: Cílem semináře je naučit manažery chápat základní makro a… |
Určeno pro pracovníky zabývající se řízením provozních činností v průmyslových podnicích, pro vedoucí provozů a dále pro pracovníky, kteří se… |
Určeno pro kalkulanty a techniky strojírenských firem. Cíl: * Seznámit účastníky s jednoduchými v praxi ověřenými metodami pro výpočty norem… |
Obsah: * Dopad nálezu Ústavního soudu na koncepci zákoníku práce – možnost odchylovat se od zákona a vazba na občanský zákoník (zásadní změna, která… |
Obsah: * Práva a povinnosti podle zákoníku práce a zákona o dalších požadavcích na BOZP, prováděcí předpisy, nové nařízení vlády o podmínkách ochrany… |
Určeno pro vedoucí zaměstnance, zaměstnance personálních útvarů a účetní. Obsah: Seminář bude aktualizován podle novely zákoníku práce. Dovolená na… |
Obsah: * Základní charakteristika komunitárního práva obchodních společností a jeho vztah k vnitrostátnímu právu * Harmonizovaná úprava obchodních… |
Obsah: * Právní úprava kolektivních smluv v novém ZP, skupinové kolektivní smlouvy * Změna pravidel kolektivního vyjednávání od 1. 1. 2007 * Omezení… |
Obsah: * Základní náležitosti kupní smlouvy * Formulářové smlouvy, obchodní podmínky, rámcové smlouvy * Způsob určení kupní ceny a její placení *… |
Určeno pro marketingové pracovníky a pracovníky reklamních a mediálních agentur. Cíl: * Získání základní orientace v reklamním právu * Seznámení se… |
Obsah: * Obecná ustanovení nového ZP týkající se odměňování * Definice mzdy, definice platu, definice odměny z dohod, nemzdová plnění * Minimální… |
Určeno pro obchodní ředitele, podnikové právníky a dále všechny, kteří se při výkonu své profese s danou problematikou setkávají. Seminář je zaměřen… |
Obsah: * Pojem nájemní smlouvy * Nájemní smlouva v občanskoprávních a obchodních vztazích * Náležitosti nájemní smlouvy * Zvláštnosti nájmu věcí… |
Obsah: * Obecný výklad o uzavírání smluv v obchodních vztazích * Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy * Změny a doplňky smluv *… |
Určeno pro právnickou a neprávnickou veřejnost, která se pohybuje v oblasti nemovitostí, developery, pracovníky realitních kanceláří, ale i… |
Určeno pro vedoucí zaměstnance, zaměstnance personálních útvarů a účetní. Obsah: * Vymezení pracovněprávních vztahů a jejich úprava * Dvoustranné… |
Určeno pro personalisty, bezpečnostní techniky, pracovníky mzdových útvarů a mzdové účetní, odborové funkcionáře a vedoucí manažery firem a organizací… |
Obsah: * Úpadek * Rozhodnutí o úpadku * Správce – jmenování a jeho pravomoci * Věřitelé * přihlášení * hlasování * věřitelské orgány * věřitelské… |
Obsah: * Obchodní smlouvy s mezinárodním prvkem * Kolize právních řádů * Zákon o mezinárodním právu soukromém a procesním * Úprava zahraničně… |
Obsah: * Definice spotřebitele v občanském zákoníku * Pojem spotřebitelská smlouva a její výklad * Postavení spotřebitele v jednotlivých smlouvách… |
Určeno pro personalisty, mzdové účetní, osoby pověřené agendou vyšetřování pracovních úrazů, zástupce pro BOZP a odborové funkcionáře. Obsah: *… |
Obsah: * Omezení pro získávání osobních údajů zaměstnanců a zájemců o zaměstnání podle nového zákoníku práce a zákona o zaměstnanosti * Používání… |
(dříve pracovní kázeň, pracovní řád, odpovědnost zaměstnance za škodu) Obsah: * Co znamená opuštění pojmu „pracovní kázeň“ v novém ZP * Základní… |
Určeno pro podnikatele, personalisty, podnikové právníky a vedoucí pracovníky. Obsah: * Nový zákoník práce – charakteristika tohoto základního… |
Obsah: * Komplexní výklad právní úpravy a významné změny dle novely ZP * Posuzování směnnosti * Délka pracovní doby (změna podle novely u… |
Obsah: * Rozdíly oproti dřívějšímu zákoníku práce, změny, které přinesly novely zákoníku práce v roce 2008 * Pracovní poměr a pracovní smlouva, forma… |
Obsah: * Základní pracovněprávní předpisy pro práci vedoucích zaměstnanců při řízení podřízených (zákony, nařízení vlády, vnitřní předpisy a… |
Obsah: * Koncepce zákoníku práce – co je závislá práce, zásada „co není zakázáno, je dovoleno“ – kdy se lze od zákona odchýlit, vazba na občanský… |
Cíl: Na praktických příkladech ukázat a společně procvičit typické situace, novinky a změny v níže uvedených oblastech z hlediska pracovního práva.… |
Obsah: * Právní systém v České republice, působnost právních předpisů, jednotlivé právní obory * Jednotlivé druhy řízení (občanskoprávní,… |
Určeno pro právnickou a neprávnickou veřejnost, která se setkává se smlouvami o dílo v oblasti stavebnictví. Obsah: * Obecný výklad o smlouvě o… |
Určeno pro pracovníky v oblasti informačních technologií ze soukromé i státní sféry a zadavatele zakázek v této oblasti. Obsah: * Software v českém… |
Určeno pro personální manažery a pracovníky personálních útvarů. Obsah: * Průřez povinnostmi zaměstnavatele od přijetí nového zaměstnance až do… |
Určeno pro tuzemské uchazeče o veřejné zakázky uveřejňované v členských státech Evropské unie. Obsah: * Informace o základních principech evropské… |
Určeno pro dodavatele i zadavatele veřejných zakázek. Obsah: * Dosavadní zkušenosti s aplikací zákona * Technická novela a připravovaná věcná… |
Určeno pro pracovníky oddělení PaM, mzdové účetní, personalisty, právníky, odborové funkcionáře. Obsah: * Co jsou vnitřní předpisy vydávané… |
Obsah: * Způsoby vymáhání pohledávek: * Nalézací řízení před soudem * Rozhodčí řízení * Exekuce * Veřejné dražby * Konkurz/insolvence * Zvláštní… |
Obsah: * Formy péče o odborný rozvoj zaměstnanců podle zákoníku práce * Prohlubování kvalifikace, jeho znaky, financování, mzda při účasti na školení… |
Obsah: * Působnost inspekce práce v kontrole dodržování pracovněprávních předpisů, včetně předpisů o BOZP u zaměstnavatelů * Skutkové podstaty… |
Obsah: * Dopad nálezu Ústavního soudu na koncepci zákona – možnost odchylovat se od zákona a vazba na občanský zákoník (zásadní změna, která přináší… |
Obsah: 1. den: * Daňové souvislosti mezinárodního pronájmu pracovní síly a vysílání zaměstnanců * Mezinárodní smlouvy o zamezení dvojímu zdanění a… |
Obsah: Parlament ČR projednává návrh významné novely zákona, která podle vládního návrhu má přinést zejména * změny ve zprostředkování zaměstnání… |
Určeno pro pracovníky, kteří řeší užití autorských děl a uměleckých výkonů, zejména uzavírání licenčních smluv s autory a výkonnými umělci, nebo… |
Obsah: * Formality uskutečňované celními orgány EU * Celní dohled * Celní režimy * Ostatní celně schválená určení * Používání dokumentů v celním… |
Cíl: Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování. Obsah: * Zásady komunikace * Složky… |
Určeno pro výrobní a obchodní společnosti realizující zahraniční obchod se zbožím, zejména pro manažery a pracovníky finančních, obchodních a celně-… |
Určeno pro subjekty obchodující s jinými členskými státy EU, celní deklaranty a ostatní osoby, které chtějí získat přehled o pravidlech statistického… |
Určeno pro střední a vyšší management, vedoucí pracovníky zodpovědné za nákup, zásobování a distribuci. Obsah: * Obsah, metody a cíle logistického… |
Pracovní seminář k problematice provádění mezinárodní dopravy zboží a její provázanost na podmínky dodání při provádění zahraničního obchodu se zbožím… |
Seminář k problematice provádění celního řízení a uvádění údajů do celních prohlášení (JSD), kterými je navrhováno propuštění zboží do jednotlivých… |
Určeno pro pracovníky zabývající se řízením provozních činností v průmyslových podnicích, pro vedoucí provozů a dále pro pracovníky, kteří se… |
Určeno pro manažery nákupu, logistiky, finančních útvarů apod. Obsah: * Analýza procesů nákupních činností * Identifikace úzkých hrdel * Rozbor… |
Seminář se zabývá chybami z hlediska jazykové správnosti a vhodnosti. Obsah: Nejčastější chyby v mluveném a zvláště v psaném vyjadřování: * Nevhodně… |
Určeno pro kalkulanty a techniky strojírenských firem. Cíl: * Seznámit účastníky s jednoduchými v praxi ověřenými metodami pro výpočty norem… |
Obsah: Abeceda oblékání od hlavy až k patě * Klobouk nejen pro starší dámy * Střih a barva vlasů * Tvář - co nám o sobě prozradí * Neschovávej se do… |
Určeno pro management a pracovníky podnikových logistických útvarů. Cíl: Tréninkový seminář zaměřený na postupy a metody pro: * Nalezení rizik… |
Určeno pro asistentky, výkonné asistentky, office manažery. Cíl: Seznámit se se zásadami organizace a přípravy pracovních setkání, vnitrofiremních… |
Cíl: Seznámit účastníky se základními pojmy dané oblasti, se základními pravidly a postupy určování původu zboží, způsoby prokazování původu zboží,… |
Cíl: Asistentka zastupující výborně svého šéfa a fungující dokonale i v roli hostitelky. Obsah: * Charakteristika a rozdělení společenských akcí *… |
Určeno pro manažery a pracovníky útvarů nákupu a zásobování, marketingu a řízení jakosti. Cíl: Zvýšení úrovně kvality v procesech nákupní logistiky.… |
Facility Management je moderním oborem, který ve vyspělých zemích začíná významně vstupovat do systémů řízení středních a velkých společností.… |
Určeno pro management, pracovníky obchodu, manažery distribuční cesty (Channel Managers), produktové manažery (Produkt Managers), tj. všechny, kteří… |
Určeno pro management a pracovníky nákupu, logistiky a zásobování. Cíl: Snížení nákladů, rizik a ztrát. Obsah: * Predikce potřeby nakupovaného… |
Určeno pro pracovníky společností zabývajících se výrobou a obchodem s vybranými výrobky podléhajícími spotřebním daním a zbožím podléhajícím… |
Cíl: * Osvojit si důležitá pravidla společenského vystupování * Aplikovat je do svého profesionálního projevu * Vyřešit obtížné situace z praxe… |
Cíl: Seznámit účastníky s pojmy z oblasti pracovního práva a povinnostmi zaměstnavatele při vedení personální agendy. Obsah: * Pracovní poměr a… |
Určeno pro pracovníky útvarů logistiky, nákupu, zásobování. Cíl: Zvýšení kvality procesů nákupu, dodávek a dodavatelských vztahů. Obsah: * Výběr… |
Pracovní seminář k problematice provádění zahraničního obchodu se zbožím se zaměřením na uplatňování celních předpisů po jejich změnách pro rok 2009.… |
1. Profesionální vzhled. Psychologické působení oděvu s přihlédnutím k historickému vývoji. Pracovník společnosti jako její „vývěsní štít“ – vhodné… |
Určeno pro vedoucí pracovníky skladů výrobních a obchodních podniků. Cíl: Rozšíření kvalifikace pro výkon funkce vedoucího skladu. Obsah: *… |
Obsah: * Revize normy ČSN 01 6910 z dubna 2007 – informace o provedených úpravách * Uplatnění možností, jež poskytují textové editory při zpracování… |
Cíl: Získání přehledu a dovedností v oblasti ekonomie firmy. Obsah: * Stručné seznámení s platnou legislativou v oblasti účetnictví a daní *… |
Cíl: Účastníci se seznámí se základy ukládání a uchovávání dokumentů – s důvody, legislativou, principy. Na tyto informace naváže výklad zaměřený na… |